შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
|
1-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
კითხვა
|
ვერ კითხულობს
|
უჭირს, მაგრამ
კითხულობს
|
კითხულობს, მაგრამ
უშვებს შეცდომებს
|
კითხულობს შეცდომების
გარეშე
|
ტექსტის გააზრება
|
ვერ იგებს
შინაარსს
|
უჭირს ტექსტის გაგება
|
იგებს, მაგრამ
არასრულყოფილად
|
კარგად იგებს
|
ზეპირი მეტყველება
|
ვერ პასუხობს
კითხვებზე
|
ნაწილობრივ პასუხობს
კითხვებს
|
პასუხს სცემს, მაგრამ არასრულყოფილად
|
ყველა კითხვას
პასუხობს.
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასება
კრიტერიუმები
|
სრულად
|
ნაწილობრივ
|
არა
|
1.ჯგუფი იაზრებს ინსტრუქციას
და თანმიმდევრულად ასრულებს
დავალებას.
|
|
|
|
2.ჯგუფის ყველა
წევრი ჩართულია მუსაობაში
|
|
|
|
3.ჯგუფის წევრები
უსმენენ ერთმანეთს, ეხმარებიან
ერთმანეთს.
|
|
|
|
შეფასების რუბრიკა
1.მოსწავლე იაზრებს მასწავლებლის მითითებას და ასრულებს დავალებებს. 2 ქულა
2.ტექსტის წაკითხვის დროს ამოიცნობს სიტყვებს, ინიშნავს ახალ სიტყვებს,
განმარტავს ნაცნობ სიტყვებს აუდიომოსმენის შემდეგ. 2 ქულა
3.შეუძლია ტექსტში კონკრეტული ინფორმაციის მოძიება, 3 ქულა
4,მონაწილეობს მარტივ ინტერაქციაში, 3 ქულა
ჯგუფის მუშაობის შეფასება
1
2.
3.
4.
5.
|
ჯგუფი იაზრებს ინსტრუქციას და თანმიმდევრუ-
ლად ასრულებს დავალებას.
ჯგუფის ყველა წევრი ჩართულია, აქვს აზრის გამოთქმის თანაბარი პირობები.
ჯგუფის წევრები უსმენენ ერთმანეთს, თანამშრომ-
ლობენ, ეხმარებიან ერთმანეთს.
ჯგუფი იცავს დროის ლიმიტს.
ჯგუფის მიერ შესრულებული დავალება( კომიქ-
სის მიხედვით პრეზენტაცია) შეესაბამება მოცემულ პირობას.
|
სრულად
|
ნაწილობრივ
|
არა
|
No comments:
Post a Comment