ჩემ შესახებ

შეფასების სქემები

შეფასების  სქემა

კრიტერიუმები
1-4 ქულა
5-6  ქულა
7-8  ქულა
9-10 ქულა
კითხვა
ვერ  კითხულობს
უჭირს,  მაგრამ  კითხულობს
კითხულობს,  მაგრამ  უშვებს  შეცდომებს
კითხულობს  შეცდომების  გარეშე
ტექსტის  გააზრება
ვერ  იგებს  შინაარსს
უჭირს  ტექსტის გაგება
იგებს,  მაგრამ  არასრულყოფილად
კარგად იგებს
ზეპირი  მეტყველება
ვერ  პასუხობს  კითხვებზე
ნაწილობრივ  პასუხობს  კითხვებს
პასუხს  სცემს, მაგრამ არასრულყოფილად
ყველა  კითხვას  პასუხობს.

 

ჯგუფური  მუშაობის   შეფასება


კრიტერიუმები
სრულად
ნაწილობრივ
არა
1.ჯგუფი იაზრებს  ინსტრუქციას  და  თანმიმდევრულად  ასრულებს  დავალებას.



2.ჯგუფის  ყველა  წევრი  ჩართულია  მუსაობაში




3.ჯგუფის  წევრები  უსმენენ  ერთმანეთს,  ეხმარებიან  ერთმანეთს.




   





შეფასების  რუბრიკა

1.მოსწავლე იაზრებს მასწავლებლის  მითითებას და  ასრულებს  დავალებებს.        2  ქულა
2.ტექსტის  წაკითხვის  დროს  ამოიცნობს  სიტყვებს,  ინიშნავს  ახალ სიტყვებს,
განმარტავს  ნაცნობ  სიტყვებს  აუდიომოსმენის  შემდეგ.                                                    2  ქულა
3.შეუძლია  ტექსტში  კონკრეტული  ინფორმაციის  მოძიება,                                             3  ქულა
4,მონაწილეობს  მარტივ  ინტერაქციაში,                                                                                 3 ქულა

                          


 ჯგუფის  მუშაობის  შეფასება



    1

2. 


3.


4.

5.


ჯგუფი  იაზრებს  ინსტრუქციას  და თანმიმდევრუ-
ლად  ასრულებს  დავალებას.
ჯგუფის  ყველა  წევრი  ჩართულია, აქვს  აზრის გამოთქმის  თანაბარი  პირობები.

ჯგუფის  წევრები უსმენენ  ერთმანეთს, თანამშრომ-
ლობენ,  ეხმარებიან  ერთმანეთს.

ჯგუფი  იცავს  დროის  ლიმიტს.

ჯგუფის  მიერ   შესრულებული  დავალება( კომიქ-
სის  მიხედვით  პრეზენტაცია) შეესაბამება  მოცემულ  პირობას.


სრულად
ნაწილობრივ
არა



No comments:

Post a Comment