ჩემ შესახებ

სასწავლო პროექტი


პროექტის  სახელწოდება:  „ვიმოგზაუროთ  კიევში’’




პროექტის თემა: კიევის  ღირშესანიშნაობები. ინფორმაციის  მოპოვება ინტერნეტი, ისტორიის  სახელმძღვანელო, რუსულის  სახელმძღვანელო.

პროექტის მიზანი:  მოსწავლემ  უნდა  მოიძიოს  ინფორმაცია  კიევის ღირშესანიშნაობებზე, მოიძიოს ფოტოები.




მოსწავლეთა  ასაკი:  14  წელი,  მე- IX.  კლასი.

ხანგრძლივობა:  5  დღე

მოსალოდნელი  შედეგები:

  • მოსწავლეები  ეცნობიან  ქალაქის  ულამაზეს  ხედებს, ქუჩებს, ისტორიულ  ადგილებს, მოედნებს,  მუზეუმებს, არქიტეკტურულ  ძეგლებს.
  • ინტერნეტით  ეძებენ  ცნობებს ამ  ღირშესანიშნაობების  შესახებ.
  • მოსწავლეებს  უვითარდებათ დიალოგის  კულტურა,  გაბმული  მეტყველების უნარ-ჩვევები.
  • ხდება  ლექსიკური  მარაგის  გამდიდრება.

პროექტისთვის  საჭირო  რესურსები: კომპიუტერი, ფოტოსურათები, სახელმძღვანელოები.

პროექტის  მსვლელობა:

აქტივობა 1.თემის  არჩევა მოსწავლეებთან  ერთად.

აქტივობა 2.საპროექტო  ჯგუფების  შექმნა, ლიდერების  არჩევა.

აქტივობა 3. ჯგუფებში  მოვალეობების  განაწილება.

აქტივობა 4.მოსწავლეები  წარმოადგენენ ფოტოებს,  ინფორმაციებს,

აქტივობა 5.  პრეზენტაციები.





მოსწავლეთა  შეფასება.

კრიტერიუმები

1-4 ქულა
5-7 ქულა
8-10 ქულა
ჯგუფის  მიერ სამუშაო მიზნის გააზრება.


ჯგუფმა  ვერ  გაიაზრა სამუშაოს  არსი.
ჯგუფმა  გააცნობიერა  მიზანი.
ჯგუფმა  კარგად გააცნობიერა  მიზანი,
 ჯგუფის  მიერ  სამუშაოსდაგეგმვა.


ჯგუფმა  ვერ  შეძლო სამუშაოს სწორად დაგეგმვა.
ხარვეზებით  დაგეგმა  სამუშაო.
სწორად  დაგეგმა  სამუშაო.

ჯგუფის წევრთა აქტიურობა.

                                   

ჯგუფის  მხოლოდ რამოდენიმე  წევრი იყო  ჩართული  მუსაობაში.
ჯგუფის  ზოგიერთი  წევრი  ვერ აქტიურობდა.
ჯგუფის ყველა  წევრი  ჩართული  იყო  მუშაობაში.
პრეზენტაცია
პრეზენტაცია  იყო  გაუგებაღი.
პრეზენტაცია  ზუსტად  ვერ  ასახავდა  დავალებას.
პრეზენტაცია  ზუსტად  ასახავდა  დავალებას.



საგნებთან  კავშირი: რუსული ენა და ლიტერატურა, ისტორია,  ხელოვნება. ისტ-ი.

უცხ.ს.V.25. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს რესურსები სასწავლო საქმიანობის ხელშესაწყობად.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:                      
·           ეფექტურად იყენებს სახელმძღვანელოს რესურსებს (მაგ. ლექსიკონ, სტრუქტურულ ნიმუშებ, გრამატიკულ ცნობარ, ილუსტრაციებ და სხვა);
·           მოიძიებს ინფორმაციას როგორც სკოლაში, ისე სკოლის გარეთ ხელმისაწვდომ რესურსებში (მაგ., სახელმძღვანელოს თვალსაჩინოებები, ლექსიკონი, სკოლის/სოფლის/ქალაქის ბიბლიოთეკა, მასწავლებელი, კომპეტენტური პირი, ინტერნეტი და სხვა);
·           მოიძიებს ინფორმაციას/სასწავლო მასალას ინფორმაციული საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) მეშვეობით;
·           იყენებს ისტ-ს ამა თუ იმ მასალის/ტექსტის შესაქმნელად/ დასამუშავებლად;

·           იყენებს ისტ-ს პროექტების განსახორციელბლად.

უცხ.ს.V.27. მოსწავლეს შეუძლია თანამშრომლობა თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           ამხნევებს მეწყვილეს, თანაგუნდელებს;
·            ითხოვს/სთავაზობს დახმარებას;
·            მოქმედებს გუნდის წევრებთან შეთანხმებულად, მსჯელობს თანაგუნდელებთან პრობლემის გადასაჭრელად, ფუნქციების გასანაწილებლად;
·            ისმენს სხვების მოსაზრებებს, გამოთქვამს საკუთარს;
·           უთანხმოებისას ცდილობს შეთანხმების მიღწევას;
·           ცდილობს თავისი წვლილი შეიტანოს საერთო საქმეში;

პროექტის  ხელმძღვანელი:  თამარ  ჩხაიძე.

პროექტის  ხელმძღვანელის  ელ.ფოსტა: Chkhaidze.53@gmail.com









No comments:

Post a Comment