პროექტის თემა: კიევის ღირშესანიშნაობები. ინფორმაციის მოპოვება ინტერნეტი, ისტორიის სახელმძღვანელო, რუსულის სახელმძღვანელო.
მოსწავლეთა
ასაკი: 14 წელი, მე-
IX. კლასი.
ხანგრძლივობა:
5 დღე
მოსალოდნელი
შედეგები:
- მოსწავლეები ეცნობიან ქალაქის ულამაზეს ხედებს, ქუჩებს, ისტორიულ ადგილებს, მოედნებს, მუზეუმებს, არქიტეკტურულ ძეგლებს.
- ინტერნეტით ეძებენ ცნობებს ამ ღირშესანიშნაობების შესახებ.
- მოსწავლეებს უვითარდებათ დიალოგის კულტურა, გაბმული მეტყველების უნარ-ჩვევები.
- ხდება ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
პროექტისთვის
საჭირო რესურსები: კომპიუტერი, ფოტოსურათები,
სახელმძღვანელოები.
პროექტის მსვლელობა:
აქტივობა 1.თემის
არჩევა მოსწავლეებთან ერთად.
აქტივობა 2.საპროექტო ჯგუფების
შექმნა, ლიდერების არჩევა.
აქტივობა 3. ჯგუფებში მოვალეობების
განაწილება.
აქტივობა 4.მოსწავლეები წარმოადგენენ ფოტოებს, ინფორმაციებს,
აქტივობა 5.
პრეზენტაციები.
მოსწავლეთა შეფასება.
კრიტერიუმები
|
1-4 ქულა
|
5-7 ქულა
|
8-10 ქულა
|
ჯგუფის მიერ
სამუშაო მიზნის გააზრება.
|
ჯგუფმა ვერ გაიაზრა სამუშაოს არსი.
|
ჯგუფმა გააცნობიერა მიზანი.
|
ჯგუფმა კარგად
გააცნობიერა მიზანი,
|
ჯგუფის მიერ
სამუშაოსდაგეგმვა.
|
ჯგუფმა ვერ შეძლო სამუშაოს სწორად დაგეგმვა.
|
ხარვეზებით
დაგეგმა სამუშაო.
|
სწორად დაგეგმა სამუშაო.
|
ჯგუფის წევრთა აქტიურობა.
|
ჯგუფის მხოლოდ
რამოდენიმე წევრი იყო ჩართული
მუსაობაში.
|
ჯგუფის ზოგიერთი წევრი
ვერ აქტიურობდა.
|
ჯგუფის ყველა
წევრი ჩართული იყო მუშაობაში.
|
პრეზენტაცია
|
პრეზენტაცია
იყო გაუგებაღი.
|
პრეზენტაცია
ზუსტად ვერ ასახავდა
დავალებას.
|
პრეზენტაცია
ზუსტად ასახავდა დავალებას.
|
საგნებთან კავშირი: რუსული ენა და ლიტერატურა, ისტორია, ხელოვნება. ისტ-ი.
უცხ.ს.V.25. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს რესურსები სასწავლო საქმიანობის
ხელშესაწყობად.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ეფექტურად იყენებს სახელმძღვანელოს
რესურსებს (მაგ.
ლექსიკონს, სტრუქტურულ ნიმუშებს, გრამატიკულ ცნობარს, ილუსტრაციებს და სხვა);
·
მოიძიებს ინფორმაციას როგორც
სკოლაში, ისე სკოლის გარეთ ხელმისაწვდომ რესურსებში (მაგ., სახელმძღვანელოს თვალსაჩინოებები, ლექსიკონი, სკოლის/სოფლის/ქალაქის ბიბლიოთეკა, მასწავლებელი, კომპეტენტური პირი,
ინტერნეტი და სხვა);
·
მოიძიებს ინფორმაციას/სასწავლო
მასალას ინფორმაციული საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) მეშვეობით;
·
იყენებს ისტ-ს ამა თუ იმ მასალის/ტექსტის
შესაქმნელად/ დასამუშავებლად;
·
იყენებს ისტ-ს პროექტების განსახორციელებლად.
უცხ.ს.V.27. მოსწავლეს შეუძლია თანამშრომლობა თანაკლასელებთან,
მასწავლებელთან, მეწყვილესთან შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ამხნევებს მეწყვილეს, თანაგუნდელებს;
·
ითხოვს/სთავაზობს დახმარებას;
·
მოქმედებს გუნდის წევრებთან შეთანხმებულად, მსჯელობს თანაგუნდელებთან პრობლემის
გადასაჭრელად, ფუნქციების გასანაწილებლად;
·
ისმენს სხვების მოსაზრებებს, გამოთქვამს საკუთარს;
·
უთანხმოებისას ცდილობს შეთანხმების მიღწევას;
·
ცდილობს თავისი წვლილი შეიტანოს საერთო საქმეში;
პროექტის ხელმძღვანელი: თამარ ჩხაიძე.
პროექტის ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: Chkhaidze.53@gmail.com
No comments:
Post a Comment